Bauer Media har gennem de sidste år oplevet en markant vækst i årsaftaler – både i antal og volumen, hvilket blandt andet hænger sammen med, at radiomediet er en stærk markedsføringsplatform, hvis man som annoncør vil nå massivt ud med sit budskab.
Radiolytningen er nemlig slet ikke på samme vis – som TV-seeningen, ramt af streamingtjenesternes tilbud. Gallup Radio Meter dokumenterer således, at ca. 3,0 mio danskere i alderen 12 år + på en gennemsnitsuge lytter til mindst en af radiostationerne i Bauer Media’s nationale netværk.
En anden årsag til det store årsaftalemarked er, at radiomediet er et veldokumenteret medie og at analysesamarbejder med mediebureauer og annoncører dokumenterer, at radio er blandt de mest effektive medier, når det gælder ”Return On Investment” både hvad angår trafik til web, trafik til butik, salg og omsætning mv.
Fordelene ved at tegne en årsaftale er attraktive priser, garanti for plads til kampagner, samt mulighed for en langt tættere dialog omkring mulighederne – og ikke mindst bedste brug, af Bauer Media’s audio-platform.
Deadline for årsaftaler 2019 er fredag d. 15. marts kl. 17.00.
Vil du høre mere om kommerciel radio, så kontakt Salgschef Anders Morsing på + 45 61 69 69 88 og anders.morsing@bauermedia.dk