Digital audio er i konstant udvikling og vækst – derfor bør alle annoncører overveje en digital lydstrategi
Streamingtjenester, podcast’s, lydbøger og smartspeakers vinder større og større indpas i danskernes hverdag – og vi lytter mere og mere.
Et ændret mediebehov – især blandt de unge, i kombination med de mange muligheder, som den digitale udvikling kontinuerligt giver, betyder at fremtiden må forventes at blive endnu mere lydbaseret. Hos Bauer Media tilbyder vi digitale audioeksponeringer på vores audioXi-netværk, og fordelene er mange.
- Lav støj: Vi udbyder 1 pre-roll og max op til fire spots i vores mid-roll reklameblokke
- Høj opmærksomhed: Vores lyttere er engagerede og mange bruger hovedtelefoner
- Branche eksklusivitet: Vi afvikler kun et spot pr. branche i vores reklameblokke
- Brand safe miljø: Alle eksponeringer bliver afviklet på kendte audioplatforme og tilbyder derfor et brand safe miljø
- Høj gennemlytningsrate: Det er ikke muligt at skippe digitale audiospots på radio, hvorfor mere end 94% hører spottet til ende
- Targetering: Du kan målrette dit budskab. Se nedenfor:
Digital audio er i konstant udvikling og vækst, og forbruges af andre målgrupper end det traditionelle flowradiomedie. Det er derfor relevant, at være opdateret på mulighederne indenfor digital audio.
Kontakt Sales Director Andreas Lyngsø på tlf. +45 30 71 41 18, hvis du vil høre nærmere om mulighederne indenfor digital audio.