Øjeblikke af guld!
Prix Radio 2018 blev uddelt i fredags og Bauer Media løb afsted med flere priser, herunder årets reklame.
Bauer Media har i samarbejde med Nyhavn Rejser udarbejdet et reklamespot der iscenesætter Nyhavn Rejsers medarbejdere som troværdige rejseeksperter og giver lytterne “bare det var mig” følelsen.
Juryens motivering:
“Juryen var ikke i tvivl. Årets reklame sætter drømmer i gang – og får lytterne til at tænke ”bare det var mig”.
Årets reklame er troværdig, godt tænkt, godt produceret. LÆKKER”
Reklamespottet er et godt eksempel på en kampagne hvor det gode audio-indhold har fået lov til at have en central rolle”, siger Innovationschef Rune Born Schwartz. ”Øjeblikke af Guld” var en radiokampagne, der byggede på indholdet fra en branded podcast, der igen stod på et identitetsmæssigt fundament baseret på den unikke audio identitet som Bauer Media har udviklet og komponeret for Nyhavn Rejser. En audio-indentitet der også er implementeret internt i Nyhavn Rejser, og man møder når man ringer til Nyhavn Rejser.
Prisen er også et resultat af et godt teamarbejde internt i Bauer Media, da både salg, creative og produktion, står bag den samlede audiokampagne til Nyhavn Rejser.